Wednesday, November 17, 2010

Gambar Kenang-Kenangan Sekitar Kangar

Assalamu'alaikum wm wbr.

Pada entri kali ini saya muatkan beberapa gambar yang sempat diambil semasa saya ke Perlis baru-baru ini sebagai kenang-kenangan.  Tujuan saya ke Perlis ialah untuk mengambil anak yang menuntut di Institut Perguruan Perlis dan membawa pulang kereta ke Melaka. Anak bercuti panjang iaitu lebih kurang 1.5 bulan. Memandangkan Perlis dilanda banjir baru-baru ini maka adalah wajar kereta dibawa pulang ke Melaka sebagai langkah berjaga-jaga. Jika ditinggalkan di rumah sewa dan sekiranya banjir melanda semula maka tidak ada sesiapa yang akan menguruskan soal keselamatan kereta tersebut.

Sambil menunggu anak menjawab kertas peperiksaan terakhir semester, kami bersiar-siar melihat bandar Kangar dan kampung-kampung berdekatan sambil menikmati keindahan alam ciptaan Allah SWT.


 Bandar Kangar




 Deretan Kedai-Kedai Lama

 Bukit Batu Kapur Di Lihat Dari Kg. Abi
(Bukit Tersebut Menjadi Landmark Di Kangar - Boleh Kelihatan Dari Jauh,)


Sawah Padi Yang Survive Daripada Banjir

No comments:

Post a Comment

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.