Wednesday, July 17, 2013

Jejak Haji Arshad Makkah Ramadhan 2013

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى رَسُوْلِ اللهِ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِه




Hari ini saya buat video ini selepas menonton Jejak Rasul: Ramadhan Di Tiga Tanah Suci. 

Video ini saya beri judul "Jejak Haji Arshad Makkah Ramadhan 2013" yang saya dedikasikan kepada seorang rakan blogger saya iaitu Tuan Haji Arshad yang sekarang ini menetap di Makkah dan mengusahakan sebuah hotel untuk kemudahan para jemaah haji dan umrah.

Beliau merupakan seorang photo-blogger yang sangat aktif yang mana setiap hari beliau akan memuatkan entri-entri yang baru yang merupakan snapshot seputar realiti kehidupan di Makkah. Justeru blog beliau diberi nama "Kehidupan Makkah 2" - bermaksud Kehidupan Makkah edisi ke-2.

Sekian, selamat meneruskan aktiviti beribadah di bulan Ramadhan ini untuk mengejar maghfirah Allah SWT.

Wasalam.

P/S: Kalau suka entri ini harap LIKE kat button sebelah atas-kanan page ini. TK.

7 comments:

  1. Assalam,
    semuga dalam rahmat Allah.

    Jazakaullah.

    AJ

    ReplyDelete
  2. Assalam haji...
    Blog Tn. Hj Arshad masih tidak boleh dibuka ke....saya amat merindui blog beliau. Tolong beritahu beliau, usahakan buka blog baru. Kami tetap setia menanti blog beliau. Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikum salam.

      Tuan Haji Arshad sudah tutup blog tersebut. Namun saya tolong copy paste kat blog saya ini beberapa gambar daripada Makkah sedaya yang mungkin.

      Wasalam

      Delete
  3. Salam Tn Hj, terima kasih kerana meneruskan kesinambungan blog Hj Arshad dlm blog Tuan Hj, sbb x semua ada capaian internet di rumah serta mempunyai aplikasi facebook di handset mahupun komputer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikum salam wbt.

      Saya lakukan setakat yang mampu.

      Delete
  4. JALAN JALAN CARI BLOG first time jumpa blog ni...menarik isinya...

    ReplyDelete

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.