Friday, September 6, 2013

Jemaah Haji Malaysia 2013 Mula Berangkat Ke Tanah Suci Malam Ini

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى رَسُوْلِ اللهِ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِه


InsyaAllah, penerbangan pertama jemaah haji Malaysia bagi tahun 2013 - KT01 akan bertolak ke tanah suci Madinah pada malam ini (7 September 2013).

Admin blog Hidup Biar Allah Sayang mendoakan agar kesemua jemaah haji pada tahun ini mendapat haji mabrur, Amin.

Di bawah ini saya selitkan video yang memaparkan jemaah haji kita pada zaman dahulu pergi haji menaiki kapal haji - Nostalgia tu. 

Sekian, jumpa lagi dalam entri yang berikutnya. Wasalam




1 comment:

  1. Assalamualaikum Tn Hj,

    Didoakan agar semua jemaah Haji penerbangan pertama tahun 1434 selamat dan diberikan kesihatan yang baik bagi melaksanakan ibadah di Tanah Suci Mekah dan Madinah.....semuga di mendapat HAJI MABRUR.......

    Jiran saya akan berangkat pada 9 Sept dan 10 Sept melalui Lapangan Terbang Senai dan akan terus ke Madinah.......

    ReplyDelete

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.