Sunday, August 28, 2011

SELAMAT HARI RAYA 'AIDIL FITRI

Assalamu'alaikum wbt
...
Di KLIA, 2 Mei 2011
Para sahabat Rasulullah S.A.W. ketika bertemu pada hari raya, mereka akan mengucapkan "Taqobbalallahu minna waminkum" yang bermaksud "Semoga Allah menerima amalan kami dan amalan kalian."
...
Jesteru kepada semua pengunjung blog "Hidup Biar Allah Sayang" yang saya hormati sukacita saya mengucapkan تقبل الله منا ومنكم. Marilah kita saling bermaaf-maafan antara satu sama lain. Buangkan yang keruh, ambil yang jernih, dan teruskanlah amalan-amalan yang telah dilakukan di bulan Ramdhan, pada bulan-bulan yang lain.


...

2 comments:

  1. selamat hari raya... dari mia sekeluarga..

    p/s: mia dapat maklumat tu dari emel. jadi tak pasti mana dapatnya angka 28 tu. harap maaf ya..

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum wbt Mia Liana

    Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Hidup Biar Allah Sayang. Saya juga mengucapkan "Selamat Hari Raya" kepada puan Mia sekeluarga.

    ReplyDelete

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.