Sunday, May 8, 2011

Umrah 2011: Salam Dari Tanah Suci

Assalamu'alaikum wm wbr

Alhamdulillah, syukur kepada Ilahi di atas segala nikmat kurniaNya yang tidak terhingga sama ada yang saya ketahui mahupun yang tidak saya ketahui.

Alhamdulillah, Allah menjemput saya menjadi tetamu Rasulullah SAW dan juga tetamu rumahNya Haram asy-Syarif pada minggu ini.

Sempat berjumpa Hj Arshad dan adik CL di sini kelmarin. Alhamdulillah.

Connection ini melalui mobile HP VPN bluetooth. Gambar akan di upload kemudian.

Wasalam. 

6 comments:

  1. salam tn hj...

    Alhamdulillah seronok nya...

    kirim salam dr ummi buat mereka jika bertemu lg...

    semoga mdpt UMRAH MABRUR..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Tn Hj Mohd Saad

    Doakan saya supaya dipermudahkan untuk umrah mulai 12 mei nanti

    sampaikan salam kpd CL Hj Arsad

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. Hj Mohd saad,

    Doakan kami jugak di sini. Ameen

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Tn Hj.,

    Moga bertambah ceria di sana dalam menjalankan ibadah. Doakan kakak & keluarga di sini..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Tn Hj.
    saya selalu melawat blog ni dan byk info yg saya dapat terima kasih

    ReplyDelete
  6. Wa'alaikum salam wm wbr.

    Terlebih dahulu saya ucapkan ribuan terima kasih kepada anonymous dan juga para pengunjung sekelian kerana sudi melawati blog "Hidup Biar Allah Sayang" ini. Tanpa sokongan anda semua tiada apa-apalah blog ini.

    Alhamdulillah, semoga maklumat-maklumat tersebut memberi maanfaat kapada anonymous dan kepada kita semua.

    Wasalam.

    ReplyDelete

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.