Wednesday, September 26, 2012

Jaulah Mesir 2012: Salam Dari Mesir


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى رَسُوْلِ اللهِ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِه

Alhamdulillah, saya telah selamat sampai di Mesir, ardhu kinanah - bumi para anbiya', pada 24 September 2012 yang lepas. Di bawah ini dimuatkan beberapa gambar yang sempat diambil.

Bergambar bersama pelajar-pelajar perubatan Universiti El-Mansoura
Dalam kapal terbang Oman Air



Keluar daipada Cairo Airport untuk menaiki coaster ke Mansoura
Bandaraya Mansoura
Lorong menuju rumah penginapan
Pemandangan di salah satu jalan di Mansoura


4 comments:

  1. Wa'alikum salam YB

    'Anak-anak' Medical Education Gateway.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum THMSH

    saya tengah berangan2 nak melancung ke Mesir...he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikum salam wbt THR

      InsyaAllah, akan sampai ke sini suatu hari nanti. Bukankah Allah SWT telah menyebut dalam al-Quran "Sudah datangkah perkhabaran kepadamu kisah Musa?" Lihatlah kesan bagaimana Allah memperlakukan kepada orang-orang yang mengingkari-Nya.

      Delete

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.