Tuesday, May 7, 2013

Tolong! Ada Sesiapa Jumpa Sedara Saya Yang Hilang Ni?

Assalamu'alaikum wbt.

Ada orang tak suka video yang saya tepek kat sini sebelum ini.  Oklah saya keluarkan video tersebut. 

Gambar kat kawah masih releven. 
Ini dia gambar sedara saya yang hilang tu.


I Love PM


Yang ini sorang lagi.




8 comments:

  1. assalamualaikum tuan,
    ini lah yg paling jenaka yg paling kelakar...saudara yg teramat jauh tu....hihihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikum salam wbt

      Hehehe ... sedara seagama.

      Delete
  2. Assalamualaikum THMSH

    Ya Allah..pelihara hamba Mu yg mukin dah terlanjur
    beri lah hidayah kepada dia dan kami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikum salam THR

      Sempat balik mengundi ke? Seronok jalan-jalan ke negeri China ye.

      Delete
  3. Assalamualaikum wbt.
    Tuan Haji,

    Ketaksuban tuan haji kepada PR, jangan lah sampai menjadi agen penyebar dosa...
    (sama ada mempersendakan orang/ menyebar fitnah)
    malu lah dengan Allah...
    sudah2 lah tu...
    http://www.sinarharian.com.my/kami-bukan-bangla-1.158645

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikum salam wbt

      Ketaksuban saya kepada PAS sebab PAS konsisten hendak wujudkan negara Islam di Malaysia ini. Kalau UMNO/BN declare nak tegakkan hudud di Malaysia, sekarang juga saya sokong BN dan PAS kena bubar dan sokong BN.

      Banyak sangat penyelewengan SPR dalam PRU13. Antara lain ialah pembohongan dakwat kekal. SPR jamin dakwat yang digunakan kekal 3 hari. Tidak sampai 3 jam, saya, isteri dan anak-anak basuh jari tsbt - then dakwat tu hilang tanpa ada kesan. Basuh pakai pencuci pinggan saja then gosok dengan sponge. KALAU SAYA BOHONG, SAYA SANGGUP DISAMBAR PETIR SEKARANG JUGA.

      Delete
  4. Assalamualaikum wbt...

    Kita sama2 doa supaya mereka2 yang terpesong itu kembali ke pangkal jalan. Kita ne pun memerlukan doa yang berterusan. Kadang2 kita jer rasa apa yang kita buat dan pilih tu betul dan benar.

    tentang dakwat kekal tu, saya rasa tuan perlu rasional dalam keadaan ini. Ini pertama kali penggunaan dakwat kekal diperkenalkan. Mungkin ada kekurangan di mana2... benara ada yang mengundi pagi, tengah hari dah bersih, tapi dicelah2 kuku masih ada kesan dakwat tu. Jari saya, sampai hari ini masih ada saki baki dakwat biru tu... Annoying betul sapa punya permintaan nak dakwat kekal bagai ne....
    Apapun SPR dah cuba sedaya upaya untuk menjalankan kerja mereka dengan sehabis baik...
    nak dakwat dah di bagi dkawat. lain kali, suh potong jari jer lah (confirm kekal), tapi arahan ne untuk pengundi2 PR jer lah sebab mereka yang bising sangat pasal dakwat makwat ne...

    wallahualam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikum salam wbt

      Perjuangan untuk menegakkan agama Islam di Malaysia ini adalah betul dan benar.

      Anda sepatutnya malu kepada Allah SWT sebab tidak hendak melihat PAS yang memperjuangkan Islam menang. Kumpulkanlah sejuta alasan untuk menolak PAS dan menolak hukum hudud tertegak di Malaysia ini. Jawablah di hadapan Allah SWT di hari akhirat kelak.

      Delete

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.