Saturday, March 2, 2013

Peluang Pengajian Perubatan (Medic), Pergigian dan Farmasi di Mesir


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى رَسُوْلِ اللهِ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِه





Para pembaca yang budiman. Sekiranya tuan / puan mempunyai anak atau adik yang sedang menunggu keputusan SPM yang akan dikeluarkan tidak lama lagi, saya menjemput tuan / puan serta anak-anak menghadiri taklimat peluang pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi di Mesir pada hari sabtu ini, 2 Mac 2013 bertempat di Kolej Keris Mas, UKM.
Untuk keterangan lanjut, tuan / puan bolehlah melayari laman berikut: http://perubatandimesir.wordpress.com/
Saya menunggu kehadiran tuan / puan dan anak-anak di sana.
Wasalam

No comments:

Post a Comment

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.