Tuesday, February 28, 2012

Keris Hang Tuah?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Lama sangat saya tidak bersiaran sebab sekarang ini semester sesi Februari 2012 telah bermula. Walaupun saya mengajar di kolej tetapi pelajar saya mengambil kursus BBA UUM dan UMTECH. Oleh itu sekarang ini memang sibuklah sedikit.

Alhamdulillah, pagi ini semasa memandu untuk mencari sarapan sekitar jam 7.00 pagi ternampak awan membentuk suatu formasi yang cantik seakan-akan sebilah keris. Lokasi awan tersebut berhampiran dengan Kampung Duyung, Melaka.

Inilah dia gambaran awan tersebut yang sempat saya rakan menggunakan kamera HP. Maaf kualiti gambar kurang baik.


Keris Hang Tuah?


No comments:

Post a Comment

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.