Wednesday, May 8, 2013

Suasana Mengundi PRU13 Di UPU Bandar Baru Bangi


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى رَسُوْلِ اللهِ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِه


Ini gambar-gambar sekitar hari mengundi 
5 Mei 2013 di Bandar Baru Bangi

Sekolah Kebangsaan Bandar Baru Bangi Jalan 2


Tengah posing

Orang sakit lutut terpaksalah duduk.
Kerusi tu dibawa dari Melaka

Masa tahun 1990an makcik-makcik 
ni jadi perayu undi.

Saluran orang muda

Saluran orang lama - saluran 1

Saluran 2 atau 3 aku tak sure pulak

Kat pintu masuk

IC sedang disemak - ada rupa bangla ka?

 Depan khemah penyokong PAS

Dalam khemah petugas PAS

 Pengundi India datang menjenguk 
beri sokongan moral

Dalam khemah penyokong BN

Hanya ada dua orang kanak-kanak
volunteer bertugas depan pondok BN

 Anak muda ini bersemangat
mengibarkan bendera PAS

Penyokong-penyokong BN langsung tidak kelihatan

 Baru nampak petugas BN 
kat jalan ke Sekolah Men BBB rupanya.
Kat pusat mengundi seksyen 7 BBB

Keputusan:

 = 29,200 = 17,362

Majoriti: 11,838

Entri sebelum ini: PRU13 Saya Mengundi di Bangi

No comments:

Post a Comment

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.