Wednesday, July 18, 2012

Umrah 2011: Makkah Hari Ketujuh

Assalamu'alaikum wbt.

Ya, sudah sekian lama saya tidak mengemaskini blog ini, namun memori keberadaan di tanah suci tetap segar walaupun ia sudah lama berlalu. Apabila melihat semula gambar-gambar di skrin komputer, ia terus mengimbau kenangan manis semasa melakukan umrah pada tahun 2011 yang lepas.  Pada entri kali ini saya akan memaparkan gambar-gambar sekitar Masjidil Haram pada 12 Mei 2011.


Tawaf after Fajar Prayer
Selepas Subuh 12 Mei 2011 5:36 am
Melihat Kaabah
Seorang jemaah sedang menunggu masuk waktu maghrib
Puasa hari khamis di Masjidil Haram
Juadah untuk berbuka puasa 6:39pm
Tawaf after isya' prayer
Tawaf selepas solat isya' 8:47pm
Suasana di hadapan pintu King Fahd selepas solat isya'
Suasa sekitar pintu King Fahd selepas isya'
9:12pm
Jemaah pulang ke hotel penginapan di Misfalah 9:31pm
Restoran nasi mandi
Restoran nasi mandi




Hotel Abeer Garden
Hotel Abeer Garden 9:37pm

No comments:

Post a Comment

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.