Saturday, August 28, 2010

Pelbagai Gaya Lepak

Assalamu'alaikum wm wbr.

Pagi Sabtu ni, sambil berehat, saya belek (lihat) semula gambar-gambar yang sempat saya snap semasa mengerjakan umrah pada bulan Mei lepas.  Belek punya belek, jumpa gambar Pak Arab dengan gaya yang tersendiri iaitu berbaring sambil menyilangkan kaki. 


Pemandu teksi berhampiran dengan hotel Le Meridien, Makkah


Kiri: Penjual siwak; Kanan: Lepak di tangga kompleks Hilton

Berhampiran babussalam, Masjidil Haram

Lepak di bukit Ajyad. 
Walaupun dua makhluq yang berbeza, masing-masing menghadap Masjidil Haram, MasyaAllah!

Di dataran MH. Hotel As-Safwah kelihatan di hadapan sana.
Kawan saya kata "macam pangkin ahli suffah di Masjid Nabawi"


Dalam MH

Haa! gaya lepak yang tercanggih - Haji Arshad - blogger "Kehidupan Makkah2"
Lokasi: Restauran Riddan, Aziziyah. Sedang tunggu order nasi mandey kambing. Alhamdulillah.

1 comment:

  1. Salam Haji,


    gambar akhir...gaya paling santai dan bergaya...siapa tuh? orang kaya mekah...:))))

    ReplyDelete

Assalam'alaikum wm wbr.

Terima kasih kerana sudi memberi ulasan. MOHON MAAF, BLOG SAYA ADA MASALAH - Saya tak dapat balas komen. Saya sedang mencari jalan penyelesaian.